Menu
Your Cart

Naročila in vračila

NAROČANJE


3.1 Vaš interes za nakup in kasnejše naročilo artiklov sprejemamo v:

• spletni informativni predstavitvi na www.astrum.si. Pošljete pa nam lahko tudi naročilnico po

• telefaksu 04 / 59 25 801 ali

• e-pošti info@astrum ali po

• pošti na naslov: ASTRUM d.o.o., Cankarjeva 7, 4290 TRŽIČ.

3.2 Pisna naročilnica za pravne osebe mora obvezno vsebovati:

• firmo in sedež podjetja,

• točen naslov za dostavo,

• kontaktno osebo,

• identifikacijsko številko,

• številko transakcijskega računa,

• izjavo, ali je pravna oseba zavezanec za DDV,

• matično številko,

• telefonsko in telefaks številko ter e-naslov in mora biti napisana v slovenskem jeziku.

3.3 Pisna naročilnica za fizične osebe mora obvezno vsebovati:

• ime, priimek in naslov fizične osebe – naročnika,

• točen naslov za dostavo,

• telefonsko in telefaks številko ter e-naslov in mora biti napisana v slovenskem jeziku.


3.4 Podpisana ali izpolnjena ali kako drugače ASTRUM d.o.o. izročena ali dostavljena naročilnica (a šele po postopku, kot je opisan v t. 3.5) ima za kupca in prodajalca status pogodbe in je shranjena na sedežu podjetja in je kupcu dosegljiva (osebni prevzem ali dostava po pošti).


3.5 Pri elektronsko izraženem interesu za kasnejše naročilo artiklov v spletni informativni predstavitvi s klikom na gumb "Kupim" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom Pogojev uporabe in Splošnih prodajnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. Tako izražen vaš interes za kasnejše naročilo in kasnejši dogovor o nakupu - po predhodnem preverjanju založbe, ali so izdelki še na voljo, ali so v statusu ponatisa, in podobno - se potrdi v neavtomatskem (nestrojnem), osebnem odgovoru založbe. S tako ažuriranim in v drugem koraku osebno sporočenim dejanskim stanjem dobavljivosti in kupčevo potrditvijo naročilo dobi status pogodbe.


3.6 Če kupec pri elektronskem ali drugem izražanju interesa za kasnejše naročilo artiklov naroči samo 1 (en) izvod zborovske partiture, ali drugo število izvodov, ki ne zadošča za izvedbo s kupčevim ansamblom – ga prodajalec ni dolžan obvestiti o stanju naročila. Tako naročilo je v nasprotju s tukaj objavljenimi Pogoji uporabe in Splošnimi prodajnimi pogoji in ni izvršljivo.




POSTOPEK NAROČILA preko predstavitvene strani www.astrum.si poteka v naslednjih korakih:


10.3.2. Kupec v PRVI FAZI naročila prodajalcu odda povpraševanje po nakupu ter prejme avtomatsko, računalniško generiran mail, katere produkte prodajalca bi želel naročiti. 

Kupec mora prodajalcu poslati potrditev na e-mail info@astrum.si, da se strinja in sprejema prodajalčeve "Pogoji uporabe in Splošni prodajni pogoji" ter "Obvestilo o naročanju".

"Pogoji uporabe in Splošni prodajni pogoji" so objavljeni na otvoritveni strani predstavitvene strani www.astrum.si .

"Obvestilo o naročanju" je objavljeno na otvoritveni strani predstavitvene strani www.astrum.si .


Pogodba o nakupu v tej fazi naročila NI sklenjena.


10.3.3. Če prodajalec od kupca na mail info@astrum.si ne prejme strinjanja o sprejemanju pogojev in določil iz predhodnega člena se postopek nakupa NE nadaljuje.


10.3.4. V DRUGI FAZI naročila prodajalec preveri s kupcem povezana določila spoštovanja določil Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP-UPB3), Uradni list RS 16/2007, spoštovanje plačilnih rokov predhodnih nakupov, ter druga določila, objavljena v prodajalčevih "Pogoji uporabe in Splošni prodajni pogoji".


10.3.5. Ko prodajalec preveri, da kupec izpolnjuje pogoje iz prejšnjih odstavkov tega člena, kupcu pošlje neavtomatsko sestavljen predračun ali ponudbo z vsemi usklajenimi količinami artiklov. Prodajalec si s tem pridržuje pravico naročilo potrditi oziroma z razlogom zavrniti.


10.3.6. Pogodba, zavezujoča za obe strani je SKLENJENA šele, ko kupec potrdi na na mail info@astrum.si, da sprejema vsebino in pogoje predračuna ali ponudbe in sprejemanje končne določbe naročila: „Z oddajo naročila se strinjam s plačilom“


10.4. Ne priznava se noben izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL


10.5.1. V skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) in njegovim 5. odstavkom velja - razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače - potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup notnih tiskovin in digitalnih vsebin v naslednjih primerih:

- pri opravljanju storitve, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.


10.5.2. Rok za odstop od pogodbe in rok za vračilo blaga in rok za vračilo kupnine je 14 dni. 


10.5.3. Ostala določila ZVPot, ki so veljavna si lahko kupec ogleda na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513



Ali potrebujem račun v spletni trgovini za oddajo naročila?

Ne, za oddajo naročila v spletni trgovini glasbene založbe ASTRUM Music vam ni treba imeti računa. Lahko preprosto nakupujete, dodajate predmete v košarico in se odjavite. Ko oddate naročilo, lahko v sistem vnesete e-poštni naslov ali pa neposredno pišete na info@astrum.si, in posledično vam bomo odgovorili s predračunom na vaš e-poštni naslov.

Imeti račun v spletni trgovini pa je zelo priročno in vam bo tudi koristilo: z odprtim računom boste videli vašo zgodovino naročil, sezname želja, ki ste jih ustvarili, in naslove za pošiljanje, ki ste jih uporabili in bodo shranjeni za prihodnje nakupe.


Katere načine plačila sprejemate?


1. PLAČILA v REPUBLIKI SLOVENIJI


Za naročila v Republiki Sloveniji sprejemamo samo bančna nakazila. Ne sprejemamo plačil s kreditno kartico ali plačila z gotovino.

Katere države so v enotnem območju plači v evrih (SEPA)? Avstrija, Belgija, Bolgarija, Hrvaška, Ciper, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Nemčija, Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Malta, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Slovenija , Španija, Švedska (in Združeno kraljestvo).

https://www.ecb.europa.eu/paym/integration/retail/sepa/html/index.en.html

SEPA omogoča hitra in poceni (čezmejna) plačila znotraj EU.


Za plačila imamo dva bančna računa:


Imetnik bančnega računa: ASTRUM d.o.o., Cankarjeva 7, SI-4290 Tržič, Slovenija

Banka: ABANKA VIPA d.d. Ljubljana, Slovenija

BIC / SWIFT: ABANSI2X

IBAN: SI56 0510 0801 0009 907


Imetnik bančnega računa: ASTRUM d.o.o., Cankarjeva 7, SI-4290 Tržič, Slovenija

Banka: Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana, Slovenija

BIC / SWIFT: LJBASI2X

IBAN: SI56 0288 9026 2775 970


2. PLAČILA V in ZUNAJ EU:

Glejte angleško različico tega besedila.


What shipping methods do you provide?

Založba ASTRUM vse pošiljke odpravi kot priporočene pošiljke. Stroške poštnine in pakiranja obračunamo glede na težo pošiljke, izraženi v gramih (g):


Priporočena sledljiva pošiljka pri Pošti Slovenije:

Link za sledenje pošiljk: http://sledenje.posta.si/ 

Teža pošiljke (v gramih):

v Republiki Sloveniji:

od

do

Cena poštnine in pakiranja:

0.000

1.000

3,90 EUR

1.001

2.000

4,90 EUR

V ceno je vključen veljavni davek na dodano vrednost (DDV).


Če vaša pošiljka tehta več kot 2 kg - bo poslana v več kot enem paketu in morda ne bo prispela hkrati. Lahko pa pošljemo naročeno v obliki enega paketa na naslednji način:



Priporočeni sledljivi paket pri Pošti Slovenije:

Link za sledenje pošiljk: http://sledenje.posta.si/ 

Teža pošiljke:

v Republiki Sloveniji:

od

do

Cena poštnine in pakiranja:

2.001

5.000

7,90 EUR

5.001

10.000

9,90 EUR

V ceno je vključen veljavni davek na dodano vrednost (DDV).


Kako dolgo traja, da prejmem moje naročilo?

Izdelke, ki so na zalogi, vam bomo v najkrajšem možnem času, po pošti dostavili na vaš naslov. Lahko se zgodi, da se dobavni rok določenih izdelkov zaradi povpraševanja ali ponatisov podaljša. Prav tako je mogoče, da zaloge posameznih izdelkov popolnoma poidejo in niso več na voljo. Če bi se vam to zgodilo, vas že vnaprej prosimo za razumevanje.

Rok za odpravo naročenega blaga, ki je na zalogi - in po izpolnjevanju drugih določil - je 3 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. 

Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave ASTRUM d.o.o., Tržič sporoči kupcu po elektronski pošti po osebni, neavtomatizirani potrditvi naročila.

Če kupec zaprosi ali naroči hitrejše odpošiljanje naročenega, kot je normalno predvideno (3 delovne dni), se mu za to storitev zaračuna 3,50 EUR stroškov. Naročeno se odpošlje v roku 24 ur delovnega dneva od prejetega potrdila o plačilu za naročeno.


Kakšen je način odstopa od pogodbe?

Razen kadar se uporabljajo izjeme, ima potrošnik na voljo 14 dni, da brez obrazložitve odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov. Obvestilo o odstopu kupec sporoči po faksu na št. 04 / 59 25 801; pisno priporočeno na naslov ASTRUM d.o.o., Cankarjeva 7, 4290 TRŽIČ ali po elektronski pošti na naslov info@astrum.si . Blago se vrne pisno priporočeno po pošti ali osebno na naslov ASTRUM d.o.o., Cankarjeva 7, 4290 TRŽIČ. Podjetje ASTRUM d.o.o., Tržič bo kupcu vrnilo že plačano kupnino.

Kupca prosimo, da izdelke vrne v originalni embalaži, skupaj z zahtevkom za reklamacijo ter kratkim opisom, zakaj kupcu izdelek ni ustrezal.

Kot kupec nimate pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnega tiska pred koncem obračunskega obdobja, pri nakupu notnih tiskovin, avdio ter video posnetkov ali računalniškega programa pa, če ste že odprli varnostni pečat ali ovojnico.

Zaradi narave izdajanja glasbenih (notnih) tiskovin in s tem povezane avtorske zaščite dela, ASTRUM d.o.o., Tržič ne sprejema reklamacij na podlagi posameznih tiskovnih napak uredniške narave glasbenega zapisa. Če pa pri dobavljenih muzikalijah obstajajo napake pri tisku, materialu, ipd., ki so neobičajne za to vrsto muzikalij se reklamacija upošteva. Izgled tiskanih muzikalij se v podrobnostih lahko delno razlikuje od grafičnega prikaza primerov muzikalij, objavljenih na spletni strani ali drugih promocijskih materialih.

Zaradi avtorske zaščite glasbenih (notnih) tiskovin in s tem povezanimi načini nelegalnega reproduciranja ASTRUM d.o.o., Tržič ne sprejema reklamacij in vračil glasbenih (notnih) tiskovin.


Kupec se z oddanim naročilom strinja, da sprejema prodajalčeve Splošne prodajne pogoje in da v primeru, če po prejetju naročenega odpre varnostni pečat ali ovojnico, ki vsebuje notne tiskovine, odstop od pogodbe ni mogoč.